Matchende stem

#rutgerschrijft #marketing #video #geluid #stemacteur

We gingen online van ons leven delen in 140 tekens naar hele verhalen, van die verhalen naar afbeeldingen en op dit moment delen we alles in video. Als het geen video is dan telt het al bijna niet meer mee in de tijdlijn.

Ook als merk zit video bijna standaard in de marketing promotiemix tegenwoordig. Via geluidloze filmpjes of gifjes op websites en reclamezuilen of via video mét een voiceover op social media, tv, YouTubeof bioscoopreclame.

BLCKBRD Sound Branding Agency snapt als geen ander hoe geluid en stemgeluid voortkomen uit het DNA van een merk. Ze schreven gisteren een leuk stuk over stemmen op hun website, want hoe kies je de juiste stem? Een man of een vrouw, jong of oud, grappig of serieus? Ga je voor een BN’er of juist niet?

Zoek je een stem? Dan heb ik wel wat contacten. Maar bij BLCKBRD kunnen ze je op hoog niveau helpen! http://blckbrd.eu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.